Årsresumé/Maj/2010

Återupptar det här med att resumera år 2010, kan säga att anledningen till att jag inte fortsatte efter april berodde på att jag inte använde min egna dator och hade därför inte det program där jag kunde göra collage i! Men ja, nu får ni iallafall resten av året uppdelat i några dagar!

Maj! Började med ett tråkigt slut på april, blev utslängd ifrån valborgsfesten som jag och Lovisa var på. Fast blev en helt okej valborg ändå. Var sjukt kär i H, hehe. Umgicks fortfarande rättså mycket med Elin. Spelade andra seriematchen med häljarps if. Haha, sa hejdå till mina absolut favorit fotbollsskor åkte även och köpte nya. Hade filmkväll med Elin, Joshua och Andreas en fredagkväll!  Fann även min månadskärlek Marabou-Polka, haha. Åkte och kollade när snygga killar spelade fotboll i Marieholm med Lovisa en dag. Var även jäkligt trött på allt skolarbete osv, och längtade något fruktansvärt till sommaren. Åkte hem till Louise. K i min klass en dag och hade en awesome dag i kågeröd!! Två studiedagar och Lovisa, do I need to say more? Blev även en hel del övning med konfan. Var med Rebecca Wardh ifrån laget en dag, brända köttbullar och överkokta makaroner. Do you remember?

Gjorde den största förändringen ang mitt utseende ever. Lockarna försvann och jag fick en helt ny look, helnöjd den kvällen åkte jag och Lovisa på fest i kågeröd, hade börjat prata rätt mycket med M nu också. Konfirmerades i regn och hade konfa fest i mitt dåvarande hem. Blev ovän med Elin. Pratade inte på flera månader. Spelade ännu en match med häljarp och fotbollen gick jävligt bra.
Värmen började tränga på sig lite smått, kofirmationen var över, var sjuk rätt mycket, fotbollen började gå sämre i slutet på maj. Min kusin och min faster ifrån England hälsade på, fick en massa coola prylar och hade en mysig dag i malmö. That's pretty much May of 2010

Kommentarer
Postat av: sara

synd du slutade på fotbollen! saknar dig.. <3:P

2011-02-06 @ 23:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0