about yesterday


Riktigt bra kväll igår, förjävla bra rent ut sagt. Fick träffat massor av underbara vänner, dansa och ha jävligt roligt. Runt två var jag och Lovisa hemma, vaknade rätt tidigt idag helt utslagna, mådde som vi förtjänade. Gick upp åkte till Svalöv gick tillbaks till lokalen där Tair spelade musik, dansade, snackade lite skit om gårdagen. Sen åkte vi hem till mig beställde mat, och jag kan säga att kebabtallrik och en cola aldrig smakat såhär gott. Anyway bilder kommer upp en vacker dag (Lovisas kamera). Nu ska jag chilla som en kung hela dagen! Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Erika Brice

vill nog inte se bilderna du tog på oss när vi dansade, jisses alice vilken kväll! hahaha :O

2011-02-20 @ 16:35:37
URL: http://erikabrice.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0