PUT ON A FAKESMILE


SÅHÄR SÅG JAG UT IDAG

Hejhej! Varit en hyffsat chilldag i skolan, fick vänta hela 60 minuter på tåget till Helsingborg ifrån Lund idag, lite smått drygt... Men helt klart värt att få vänta den tiden eftersom jag skulle träffa mina favvisar Elin och Julia, känner mig två ton lättare efter att ha pratat ut om mina problem.. Var iallafall på nya väla åt sushi, handlade en ny väska och bara hade en jäkligt mysig dag. Imorgon ska jag bestämt inte till skolan, det har hänt ett par saker som jag måste fixa med (väldigt privata) låter verkligen som jag skriker efter uppmärksamhet nu. Men icke! Men ni vet när man tänker förmycket, så det bildas en såndär svart klump i magen? Alltså när man tänker på alla negativa saker med sitt liv. Just så känner jag nu! Och detta är andra veckan jag har riktigt ont i magen.. Anyway,  nu ska jag ut och springa och rensa huvudet. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0