TRODDE ATT VI HADE HITTAT HEM TILLSLUT


Elin blev trött.. :)

Fredrik blev hungrig

Haha, jag blev full av skrattt...

Julia blev tveksam (men tillslut gav hon med sig)

Chillar i steksol

Godkväll alla fina! Har kommit hem ifrån götet med fina underbara människor. Började med cirka en 3 timmar
lång tågresa upp till Göteborg som faktiskt var jäkligt rolig nu när jag tänker efter, (tror bara det var vi som hade roligt, eftersom vi körde "nynna & gissa låten leken" tror faktiskt det var rätt tråkigt för de andra passagerarna att lyssna på) sen gick vi ifrån centralstationen till Liseberg. Har åkt massa karuseller, ätit massa gott, osv. (och ja, jag åkte atmosfear, fett hög btw) Ni fattar inte vilken underbar dag jag haft, vi hade en sån jäkla tur med vädret och allt har varit så himlabra (asnice väder, troddde det var sommar igen, sen rullade tåget in till Skåne....) Nu ska jag duscha, äta lite, och sussa! Ska bege mig till Kågeröd imorgon för att kolla bonde derby. Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0