SJUKT BESVIKEN OCH ALLT DÄREMELLAN



Vet att jag ska skilja på blogg och mitt privatliv. Men ibland måste man ju faktiskt skriva av sig, och idag vill jag bara att folk ska förstå att jag inte alltid är världens gladaste människa.. Men man blir så sjukt jäkla besviken när man tror gott om en person osv. Ja, somsagt not to deep här för mina fina läsare! Ni blir väl helt nedstämda och så nu? Kan berätta en roligare sak, som faktiskt får mig på gott humör. Te.x. att på Onsdag ska jag till nya Väla med Elin och Julia, äta Sushi, mysa och shoppa, och på fredag ska jag spela match... (missar dock bio & kinamat med alla mina classmates...........) sen på lördag blir det fiestaa!! Hur nice?? ASNICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0