NOT SO PERFECT


Mår inte allt förbra, har så jäkla ont i magen så det är sjukt. Har i och för sig haft det hela veckan men ja, idag i skolan var det riktigt illa så jag sjukanmälde mig sista lektionen, missade tåget precis och bestämde mig för att gå i stan. Fick med mig ett par skor och lite smink hem. Nu ska jag duscha, sen ska jag lägga mig på soffan och göra absolut ingenting idag.. Malmöfestivalen hit och Malmöfestivalen dit, nej. Skippar nog att trängas med massa människor idag! (haha, fan vad gammal jag låter) Men är så sjukt trött också! Har by the way städat och möblerat lite på mitt rum, (förstår inte var jag fick den orken ifrån.. Men nu känns här inte så stort och här är mysigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0