Jag vill hitta rätt men jag ser bara fel

Gårdagen
Åkte in till Malmö med min kusin och hennes vän, träffade hennes vänner där och hade en helt jäkla awesome kväll. Kan säga att Daniel Adams-Ray live kan varit något av det fetaste jag sätt. Sånt jäkla tryck där var. Sen kom Veronica Maggio och ja, det var bara så himla underbart. Och ni som var på Sofiero, jag kan ju berätta för er att detta var så himla många gånger bättre. Fetaste trycket ever! Anyway, underbar kväll!!! Det sjuka var när Veronica sjöng "Inga problem" och Daniel kommer in på scenen.. Så jäkla niiice!!!

Idag
Skulle tagit bussen till tåget imorse som jag missade..Hur lyckat första skoldagen?? Anyway, har bekantat mig med min klass osv. Trevliga filurer. Dock bara tre killar och det är ju inte speciellt roligt. Men trivs bra på skolan fast funderar på att byta klass, men ska ge det en vecka först och se hur jag känner. Annars är allt toppenbraa! Hoppas alla ni ettor därute är nöjda. Nu ska jag sova. Helt sjukt hur trött jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0