I JUST CAME TO SAY HELLO


Äntligen har jag tid till att sitta ner och skriva utan att vara ett enda dugg stressad. Igår runt 4-tiden efteratt jag och mamma varit och shoppat en runda, mötte jag upp Julia i Svalöv och fottade, såklart började det spöregna.. Men det blev rättså bra bilder ändå! Efter det gick vi hem till Julia, torkade, åt go middag och begav oss till Landskrona, gick runt inne på ica och ville hitta något gått att äta men gick tomhänta hem. Anyway vid nio-tiden kom Elin och gjorde oss sällskap!! Mycket trevlig kväll med andra ord.

Idag gick jag upp klockan nio för att vara på jobbet klockan tio. Det har varit en jätterolig jobbdag=D inte varje dag man får säga HEJ till Henrik Larsson.. Haha, rätt fett att han staplade in med A-laget och åt mat. Weho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0