Dom bytte mening, bytte ord, dom bytte känslor


Oj, hej! Jag lever. Har bara försökt spendera så mycket tid så möjligt med mina vänner och så lite så möjligt vid datorn. Så därför blev det ingen speciellt bra update idag. Men har däremot hunnit se Albin Gromer live som faktiskt var helt okej. (för att vara nästan första gången han uppträder live själv) Efter det följde Julia och Elin med mig hem och sussade här. Sen tidigt imorse begav jag mig till Kågeröd för att kolla på fotboll med Malin och Rasmus. Hade en trevlig dag med dom söta filurerna. Efter det kom Wilmer och hämtade mig och sen bytade jag om och stack till Svalöv där massa folk åt kräftor osv. Och hur gott är inte kräftor?? Kalasgott!!! Fast fytusan vad jag luktar om händerna och alla kläder nu. Anyway, har spenderat de senaste timmarna med skönt folk, dock hemma nu eftersom jag ska spela match imorgon och vill vara fit for fight! Ni får ha det bäst. Vi hörs imorgon! Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0