when one door closes another one opens

Ett tips till alla därute som inte har webbkamera. Skaffa inte det! Resultatet blir massa fula bilder, hehe....

...Her hair  her hair falls perfectly without her trying. Fast ne inte i detta fallet!!! (jag är rätt rolig ändå) Lite sådär smått kul att jag längtat efter min familj och mys kväll hela dagen. Suttit hemma i cirka fyra timmar och väntat, sovit, ätit, ringt folk i sömnen (P I N S A M T)  Så kommer den första familjemedlemmen hem, hej-äter-hejdå Alice vi ses imorgon! Men jaha?? Sen kommer den andra, hej-läget?-*hoppar in i duschen*- fixar du middag själv ikväll Alice? För jag ska iväg på middag.. Enough said. Jag är en mobbad chey som sitter hemma själv ikväll. Fast nej, Lovisa kommer om några timmar..... Suck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte mobbad chey. Men galen ;PPPppPPP

2011-04-29 @ 20:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0