min bästa vän


Min bästa vän är lätt Lovisa Wifvesson, förövrigt heter hon Anna Malin Lovisa Wifvesson, brukar kalla henne, Love, Lulle, lovisä, lovi, lovajsa, osv. Vi fann varandra en mörk vinterdag (haha, fan vad gay det lät) nej men denna historien har ni väl hört förr? Lovisa är inte som någon annan person jag träffat. Hon kan mig in och utantill. Med denna bruden skrattar jag tills magen värker, hittar på konstiga saker osv. Vet inte riktigt vad jag skulle gjort utan henne, fast jo det vet jag ju.. Skulle suttit hemma alla tråkiga lovdagar när vi alltid får flipp och äventyrar, skulle inte haft alla fina taco-kvällar vi upplevt, jag <3 tacos. Skulle troligtvis inte spenderat hela 2010 i kågeröd (wtf) liksom, skulle inte haft kul på festerna vi var på, no party without my partygrrrrl. Hon är den personen som oftast har svar på alla mina problem. Hehe, what to say? Hon är min andra halva!

Soulsister

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0