Chillin'

Avslutningsklänning som jag beställde ifrån Nelly.com för någon vecka sen kom för några dagar sen!  Är helt kär, en riktig Alice klänning vill säga. Har nyss klickat hem en likadan fast i andra färger till Valborg! Bababa. Har haft ett helt underbart lov. Vädret har varit underbart, mina vänner är underbara, och jag älskar Ik Wormo. Life's really good med andra ord. Nu kan vi räkna veckorna kvar i skolan på fingrarna, som sagt LIFE IS REALLY FKN GOOD! Valborg nästa helg, sen har vi någon studiedag nu snart. Kristihimmelfärs. Ja, alltså. Sen sommarlov. Stod i duschen och tänkte på hur mycket jag egentligen kommer sakna min älskade klass 1.91


Nu säger jag godnatt! Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0