17 april 2011


Hej fina läsare! Tyckte det var roligt att se att så många tittade in igår, jag förövrigt hade en rätt trevlig kväll ändå. Förfestade med mina tjejer, ♥ Kanske inte världens roligaste fest, but what to do? Det blev helt enkelt vad man gjorde det till. Efter festen begav vi oss hem till Wallin sen vidare till tåget vid 2-tiden, åkte till helsingborg åt mcdonalds ♥♥♥♥♥
Runt fyra tiden landade jag och Emelie i min säng, låg och pratade tills vi somnade. Idag gick jag upp runt elva, sliten tjej som efter en stor frukost begav sig ner till exan för att spela första matchen med b-laget. Matchen slutade 0-0 efter en kämpig match mot ett rätt duktigt ungt lag. Nu- inta positionen in theee soffa, invänta en viss Lovisa och mat. Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0