when you love some one but it goes to waste

http://www.youtube.com/watch?v=73YjnOPM324 
och gud vad det känns jobbigt att lyssna på denna låten, det går liksom inte utan att fälla nån tår. Den påminner för mycket om våra dagar. Vår tid. Jag vet att den är över, och förmodligen hittar vi liksom aldrig riktigt tillbaka. Det tar så jäkla mycket på mig att säga så, att inte få kalla dig min bästa vän längre att inte få dela mina hemligheter med dig längre. Och även om vi båda gått olika vägar här i livet, så kommer du ändå alltid vara ett oförglömligt kapitel i mitt liv utan tvekan. Det vi hade har satt spår i mig som aldrig kommer försvinna. Vi har gjort varandra ledsna, besvikna, även det har satt spår, saker som egentligen aldrig går att glömma saker som kanske aldrig riktigt blivit förlåtna. Saker blev väl som dom blev för en anledning. Men det kommer ändå aldrig finnas någon som dig.
Jag saknar min bättre halva. Vi sa föralltid ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

When you try your best, but you don't succeed

When you get what you want, but not what you need

When you feel so tired, but you can't sleep

Stuck in reverse



And the tears come streaming down your face

When you lose something you can't replace

When you love someone, but it goes to waste

Could it be worse?



Lights will guide you home

And ignite your bones

And I will try to fix you



And high up above or down below

When you're too in love to let it go

But if you never try you'll never know

Just what you're worth



Lights will guide you home

And ignite your bones

And I will try to fix you



Tears stream down on your face

When you lose something you cannot replace

Tears stream down on your face

And on your face I...



Tears stream down on your face

I promise you I will learn from my mistakes

Tears stream down on your face

And on your face I...



Lights will guide you home

And ignite your bones

And I will try to fix you



just nu är förstörd inombords

2010-10-03 @ 22:57:51
Postat av: Anonym

Vem handlar det om?

2010-10-03 @ 23:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0