Förstör inga minnen


En bild på dig som lyckligast. -Jag är väl som lyckligast när jag kan vara mig själv till hundra procent. Alltså med min andra halva. Underbara Lovisa Wifvesson. Är även som lyckligast när jag kan känna mig fri och få göra precis vad jag känner för = sommarlovet!


En bild på något/någon som gör/gjorde dig glad|
-Ett grymt härligt gäng tjejer, som jag aldrig kommer glömma


|En bild på dig när du mår som bäst| Mår nog som bäst när jag har kul och partar med brudarna. Då är fan livet en fet helg

     
|några bilder/minnen på dig och dina vääääänner|


|En bild på dig som bebis|-
Haha, vilket håååår!


|En bild på ditt favoritplagg| - mina boots ifrån london är älskvärda!


|En fyllebild| -Jag och Louise Hansen för några helger sen.

 
| En bild på din familj| Min mammas sambo och min storebror Joshua på första bilden, och mamma på andra


|En bild på din favoritplats| sängen med datorn i knäet är det verkligen inget att klaga på!


|En bild som är kärlek för dig|
två personer som jag ALLTID vad som än händer kommer älska.

Strömavbrott i skolan, så jag och några till stack i klassen tidigare hehe.  Dock innan vi fått besked av rektorn att vi fick så jag har en känsla av att vi har lite att ta itu med på måndag. Men alla fick ändå sluta någon halvtimme efter så whaaat the hell. Nu håller vi helg! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0