kan ni kan jag! ;-)

Ska slänga mig i duschen och sen ska jag sova. Vill mest bara säga att välkommen  åter gjorde min dag! Haha, det är så sjukt roligt det programmet, anyway sovgott♥

Vem:
Saknar du:
 SIGRID som fan! Victoria också.
Vill du döda: störiga människor på vår skola
Rörde dig sist: måste varit mamma
Vill du slå: Ingen just nu.
Kysste dig sist: M.
Kramade du sist: Lovisa
Vill du prata med: har ont i halsen so nobody!
Skrek du på sist: HEHE, MAMMA
Vill du vara som: bara mig själv!
Sårade dig sist: ett tag sen, men H innan sommaren
Vill du bli galet full med: Jag och tova har alltid så jäkla kul ihop!
Gjorde dig riktigt glad senast: Lovisa tittade in en sväng innan, awesome
Fick du sms från senast: Filip Torstensson
Ringde du senast: Felix
Ringde dig senast: Lovisa ifrån Philips telefon
Är snyggast på jorden: Channing Tatum, no doubts!!!!

Har du:
För många vänner:
 nja, ibland känns det som om man inte räcker till.
Förföljelsemani: Nej, eller va?
Tvångstankar: det händer ja.
Någon annan psykisk sjukdom: orm-fobi som fan!! Psykisk och psykisk hehe
Någon fysisk sjukdom: näädå
Någon skada: nope
Färgat håret:  nej, men lovar att någon frågar en gång i veckan!
Brutit några ben: lyckligtvis inte
Några piercings: öronene
Egen dator: Jao
Bra självförtroende: det tycker jag
Kysst någon: jadå :]
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja, mamma faktiskt
Bjudit ut någon: HAH, fan vad pinsamt. Nej
Varit kär:  det har jag
Dumpat någon: haha, typ i sexan?
Stulit någonting: Nej, :)
Lämnat landet: JA
Tuttat eld på nått: har jag säkert. Fett kul (a)
Gjort något olagligt: hehe,


Hur:
Går du:
 på benen? Eller what
Svarar du i telefonen: - det nya har blivit ”haaaj” låter fett kul
Fördriver du tiden: träning, vänner, skolan, helgerna?
 Mycket pengar har du: inte mycket
Tjänar du pengar: nja
Ofta diskar du: åke sköter jobbet, (diskmaskinen)
Ofta städar du: Allt för ofta
Många stör du dig på: finns väl alltid någn man stör sig på.
Ofta träffar du din familj: joshua varje dag, mamma varje dag och arne varje dag.

 
Tror du:
Att du kommer bli något:
Kommer jag väl
På gud: nja, de vette fasen alltså
På rymdvarelser: nej haha
Att folk tycker om dig: vissa mer och vissa mindre
På ett liv efter detta: tveksamt
Att fiskar kan tänka: lite kan dom nog
Att du kommer leva länge: vet man aldrig


NÄR:
blev du kysst senast:
i lördags
drack du alkohol senast:
i lördags hehe
hade du sex senast:
passss
pussade du någon senast:
lovisa pussade nog mig häromdagen. Gullegrisen
kollade du tv senast:
kollar tv nu, hehe
fick du ditt senaste sms: 22:26
åt du mat senast: vid tre kanske. Fett ont i halsen
tränade du senast: Förra veckan, blev sjuuuk sen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0