den 21a oktober 2010


Söt mössa va?!

Hatar hur jag frös på Lovisas fotbollsmatch, gick efter första halvlek. Mamma kom och hämtade mig i Malmö, sen påvägen hem blev det drivethrough. Hehe


Min och Joshuas morgon-
Mamma väcker oss runt sju, men båda har uppenbarligen bestämt oss för att ligga och dra oss. Mamma väcker oss kvart över sju, men nej det blev ingen uppstigning då heller. Halv åtta skriker mamma igen, alice joshua fredrik?! gå upp! Men nej vi ligger fortfarande kvar. Tjugo i åtta skriker mamma frukost, PANNKAKOR! Jag och Joshua hoppa bokstavligen upp ur sängarna och sprang ner för trappan, hehe vad gör man inte för lite pannkakor på morgonen liksom?

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0