KOM HEM FÖR EN STUND SEN!

Saker man kan bli efter en "jobbig" idrottslektion.


man kan bli stark..

man kan bli törstig...

man kan bli trött..

eller så blir man hungrig!

Hahah, nej nu fular jag mig lite för väl!

Har precis haft idrott, eller ja iallafall för ett tag sen. Har även hunnit äta en riktigt god pastasallad! Skolmaten var riktigt rälig i skolan, och vi hade en timmes lunch så jag och Tova bestämde oss för att gå hem och luncha! Blev en härlig timme. Ikväll ska jag även hem till Tova och plugga! Trevligt. Duschen kallar! Ciao

Kommentarer
Postat av: isa hemligt ;)

en jätte fin alice, jätte fint hår, och en jätte fin blogg? Finn 0 fel!!!! :)

2010-05-17 @ 16:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0