think of all love you give to me


Ligger och läser igenom alla sms på felsms.com äter även apelsiner, och känner på mig att jag förhoppningsvis blir friskare! Så hoppas på att det blir prao imorgon, :)

Ett utav alla fel sms! Rätt roliga, men ändå riktigt synd om dem som skickar "jättefel" och tvingas skiljas osv.
Till: Maken
Sms: Åker om 2 timmar med Anders till Sthlm. Du måste skriva på min sida på Facebook att "det skall bli skönt att snart åker" för Jonny tror att det är dig jag skall åka på spa med. Det kommer bli skönaste helgen på länge för mig. Bara jag inte stannar i sängen hela helgen. Det finns ju risk för det med Andres :P Vi hörs på måndag igen.  Puss
Svar: Skönt att du åker. Jag hoppas att Anders kan stå för boende åt dig när du kommer hem. Du är en äcklig falsk hora.

Förklaring: Skulle åka bort på en weekend med min älskare och skulle få alibi av min närmaste vän Johanna men skickade till min man. Han blev väldigt arg. Jag tror att han blev lite ledsen också men han visar inte det och det är lite töntigt av honom. Jag hoppas att vi kan bli vänner igen och till slut leva ihop igen.

Kommentarer
Postat av: Lina :D<3

Hahahah, fel sms är så jävla roliga :D sjukt feta ! :D haaha, vi ses på onsdag ;)

2010-03-22 @ 13:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0