TA MIG TILL KÄRLEKEN


Matchen slutade  2-2 och vi gav i princip bort detta, i början av matchen blev det ett litet missförstånd mellan två spelare och det hela slutade med att det blev mål till dom andra, h e h e irriterande but like we say it everybody makes misstakes! Sen kvitterade vi, och efter ett tag rullade dom in ett mål till!!! Men i slutet på andra halvlek kom vi igång lite mer och då kvitterade vi ännu en gång och matchen slutade 2-2, vi borde kanske egentligen se detta som en vinst. Just nu ligger jag och försöker bli klar med min roman, *lyckat* äh är snart klar!! YIPPIE kommer få plugga hela natten.. Massa kärlek på er som läser min blogg, love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0