stand up for your rights


Jacka [new] - h&m 399kr

Hejsan! Hann inte blogga imorse eftersom jag försov mig, menmen sista dagen på praon idag. Vissa tycker kanske det ska bli skönt att slippa sin prao plats, men verkligen inte jag! Har haft en sjukt rolig vecka, och hoppas på att få sommarjobba där. Så härliga tjejer och sen är ju lund en väldigt mysig stad! Anyway, solen har stekt härligt idag. Frös inte ens när jag gick ut i t-shirt, snacka om att det är vår men det är sånt "april-väder" ena sekunden är det jättevarmt andra sekunden inte! Men men ändå skönt, ska inte klaga på lite vårväder.

Kvällen är planlös, funderar starkt på att kolla film och äta popcorn eller nåt! Gjorde faktiskt aldrig det igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0