ITS TIME TO BE A BIG GIRL NOW


Godmorgon, alla söta bloggläsare! Just nu sitter jag och Ebba och nördar datorn medans dom andra brudarna spelar gitarr och sjunger. Sjukt duktiga! Idag har vi bara chillat ätit frukost och snackat lite, har haft två jättemysiga dagar. Detta måste vi göra oftare tjejer ♥

Idag: Ska hem om en snabb runda om någon halvtimme, sen ska jag snabbt slänga på mig lite kläder och åka in till Malmö och träffa min efterlängtade barndomskompis, senare ikväll ska vi spela laserdom och käka middag. Ska bli superduper mysigt! Kusinerna hänger även på :)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

riktigt härlig kväll tjejer, som jag hoppas vi gör om igen! :)

2010-03-31 @ 20:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0