What am I supposed to do when the best part of me was always you


Måste säga att detta nog varit en av de mysigaste kvällarna på sommarlovet, började med fotbollsträning med världens bästa f94, sedan kom Tova cyklandes till mig. Vi bestämde oss för att cykla ut och titta på stället där vi ska tälta och fira midsommar på. Kommer bli en riktigt mysig midsommar känner jag på mig! Sedan cyklade vi till teckomatorp ett tag och på vägen hem frös vi r*varna av oss! Tillslut var vi framme i Svalöv och stod och snackade ett tag, har verkligen saknat dig mini och tycker vi får bli bättre på att träffas ♥

Nu ska jag joina bingen, vi hörs imorgon! Hugs

Kommentarer
Postat av: Sara

Var och med vem är det ni ska fira midsommar?

Annars jättebra blogg, verkligen! :)

2010-06-23 @ 10:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0