Skolavslutning 2010!




Ett bra avslut på två underbara men jobbiga terminer med 2.8, blev mycket tårar idag eftersom min mentor ska byta till ett annat arbetslag och andra mentorsgruppens mentor ska sluta. Så jäkla sorgligt! Så fort vi klev in genom dörren och satte oss, började vi alla gråta. Bara tanken av att aldrig få ha mentorstid på morgonen med dom igen gör mig gråtfärdig. Men jag får väl tacka för dessa två terminer med Theresè och två fina år med Marcus! Sen givetvis min underbara klass, bara på dessa två sista veckorna har vi krypit närmare varandra än någonsin. Tack som fasen, ♥

Kommentarer
Postat av: Tova

hihi, så ful alex är. men ha ett bara ssommarlov gulölet(L)

2010-06-11 @ 13:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0