Dagens lista

Senaste

Låt du hörde: Evanescence - My Immortal

Film du såg: Firman- med tom cruiiiiise

Mat du åt: en fet skål med flingor två mackor och ett las juice- frulle

Kram: Lovisa

Puss: mge…

Känslan: trötthet

Resa: Lund, annars danmark skulle jag tro.


Ska bli skoj: Göteborgs resan till helgen.

Ska inte bli skoj att: sommarlovets slut.. 

Sparar till: Haha, jag är inte typen som sparar. Men dk-resan kanske

Pålägg som gäller: skinkaaaa

Önskar att jag var bättre på: Att äta mindre ;)

Dagens dryck: Kiviks äpple must

Vad saknar du: En stor fet pool i vår trädgård

Tre band/artister: Ah, jag älskar timbuktu ke$has musik har alltid fallt mig i smak. Håkan Hellström har väl även blivit en favorit nu på sistonde, även fast jag alltid avskytt honom(?)

Vad har du gjort idag: Vaknat, ätit film

Brukar du svära mycket: Öh, lagom

Hur tidigt stiger du upp: Oftast runt elva

På helgerna: Beror på vad jag gjort dagen innan.

Vad ska du göra ikväll: No clue, får se.

Hur många timmar sover du per natt: Skoldagar, 9 men nu när vi har sommarlov blir det runt 9,5-10

Vem är snyggast i världen: Ah, finns en del. Men brad pitt <3

Vad är det för veckodag: Miercoles

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Vet inte riktigt, det var en allmänt bra sommar

Favoritplagg i garderoben just nu: lätt jeans skjortsen och karateskorna big love!

Längd: runt 1, 74 skulle jag tro.

Vikt: Way to much, nej jag vet inte. Men mina nya p-piller har gjort att jag gått upp i vikt!

Byter gärna garderob med: hm, någon snygg kändis?

Byxa eller klänning: klänning

Senast utlästa bok: hjärtans fröjd

Mitt rum kan beskrivas som: Litet, rött små mysigt. Oftast stökigt`!

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, glad mätt

Jag tränar: fotboll, gymar en del

Jag ville bli när jag var liten: Hahah, tandläkare!!!

Glädje: känslan av att vakna upp och veta at vi har sommarlov

dröm: drömde att jag och lovisa stod och åt melle korv (urk) sen när jag fick reda på att det var den sorts korven så spottade jag ut den.

Person du träffade: lovi

Personen du pratade i telefon med: Mamma

Personen du fick sms av: Cecilia Gadd

Gången du åt 7-eleven korv: Ingen aning du

Gången du var utomhus: Igår, grillade med lovisas fam.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ett tag sen, alla är ute på äventyr..

Saken du köpte: Bikini

Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0