SVAR TILL "ANONYM"


kjolen kommer ifrån Gina Tricot, och kostade 199kr.

Och angående mitt "festande" och vad mina föräldrar anser om detta har jag faktiskt ett väldigt bra svar på, min mamma kommer aldrig tycka det är okej att jag dricker alkohol för denna diskussionen har vi haft ett dussintals gånger, hon har aldrig köpt alkohol till mig eller på något sett sagt att det är okej att jag dricker alkohol dels för att det är olagligt och att hon är rädd om mig. Men sen har hon också sagt att hon inte riktigt kan hindra mig, eftersom jag också har ett liv, bara jag tänker mig för och är rädd om mig. Så att jag dricker alkohol kommer hon nog aldrig gilla, men att prova hör väl till tonåren?
Min pappa bor ju för er som inte vet i England, så han kan ju inte riktigt bestämma över mitt liv men jag skulle tro att hans principer skulle likna mammas.
Min mammas sambo tycker väl även där samma sak som mamma.
Och anledning till varför det blivit en del fester på sistonde är väl för att jag älskar att festa och umågs med mina underbara vänner, ♥

Hoppas du blev nöjd med ditt svar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0