sometimes the bad things and the right things are the same


Lite brunare är jag allt.. ;)


Blev en mysig men rätt jobbig mysig runda till stranden idag. Blev ju en del tårar och så, men jag har en känsla av att denna orsaken kommer föra oss närmare. Även om orsaken kanske inte är speciellt bra, även fast denna orsaken kanske är urusel. Men det är tufft för mig att veta att det som är jobbigt för mig är inte ens hälften så jobbigt för er. Men somsagt, vi kommer fixa detta.
Visst är det konstigt när man träffar någon man inte träffat på åratal men ändå stått jättenärma och spenderat den "viktiga" delen av sin barndom med, det är sjukt hur mycket man har att prata om! Min magkänsla säger att detta kommer bli bra, även om det kommer vara jobbigt!

nu ska jag käka tacos ;) ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det som har hänt?<3

2010-07-01 @ 21:07:05
Postat av: Anonym

Finns dear Alice !

2010-07-01 @ 21:52:58
Postat av: my

vad är det som har hänt alice? :(

2010-07-01 @ 22:06:16
URL: http://myfnjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0