Själv och ensam begreppsförvirrade?

Det är sånna här kvällar som får mig att bara vilja vara ensam. Kan säga att jag medvetet satt bloggen åt sidan idag, och det är inget jag tänker be om ursäkt för. Ibland vill man få tid till sig själv och bara få tänka klart för engångsskull, jag gick ut och sprang en runda eller det blev mest att jag gick. Fick tänka och bara vara med mig själv och ipoden, det var ett bra tag sen jag riktigt njöt av att inte få ha folk omkring mig. Det är ju faktiskt en av de bästa sakerna jag vet att ha folk som värnar mig gott och människor som jag själv tycker om omkring mig. Men ibland är det somsagt skönt att bara få njuta av de få stunderna man har med sig själv.

Lovisa Wifvesson, du är en människa jag håller närma hjärtat. Du är bäst


Kommentarer
Postat av: pommes

du fanns alltid där för mig när jag hade det som svårast alice.. finns det något jag kan göra för dig så är jag alltid här, och det vill jag du ska veta.



Love you ! ´v

2010-07-02 @ 00:29:53
Postat av: lovisa

jag älskar dig, världens bästa vän! (L)

2010-07-03 @ 00:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0