Världens bästa familj ♥



Kolla vad min underbara familj tog med sig hem ifrån en shoppingrunda MAT IFRÅN DONKEN!!! fick även ett nytt minneskort till min systemkamera efter som (smarta jag) lyckats ta i sönder två andra! Iallafall mc'donalds har jag varit riktigt sugen på i flera veckor =) Det satt fint i magen, haha bara något fetare nu. Men det är helt okej faktiskt, med tanke på att jag är sjuk! Resten av kvällen tillbringas med min bror, vi ska käka popcorn och kolla paradise hotel.
Men vi hörs imorgon, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjockis mat ;D

2010-01-25 @ 21:00:47
Postat av: Anonym

tjockkkis mat ;D

2010-01-25 @ 21:11:16
Postat av: louise

Hahah, då fick vi båda vad vi gnällde om :):)<3

2010-01-26 @ 07:30:41
URL: http://kaamunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0