tidsfördriv :)

ÄRLIGHET
ditt äldsta hångel? - 16 eller 17
hur många har du varit riktigt riktigt kär i? - 1
vad tycker du om kärlek? - mestadels dåligt.
när kramade du någon sist? - idag
kramade du någon speciell person? - lovi tror jag
har du svårt för att bli kär? - ja, är rätt kräsen
när kysste/hånglade du med någon sist? - lördags
ångrar du det? - bryr mig inte
är du singel? - ja
när fick du senast en komplimang? - idag
har du hånglat med någon av samma kön? - pussat

HAR DU NÅGONSIN:
playat? - nej
hånglat med nån riktigt ful? - haha, har jag väl
hånglat med fler än 50 pers? - no.
gjort något riktigt dumt? - m.
gjort något du verkligen ångrar? - senast i lördes
blivit polisanmäld? - inte vad jag vet?
fått din mamma att gråta? - yes
slagit ner någon? - joshua haha, och lovisa :D
skämts över dina föräldrar? - min mamma ja.
skämts över dig själv? - ja....
sagt jag älskar dig och menat det? - yes
tar du droger? - nej
vad hatar du verkligen? - lögnare!
varit kär? - ja..
har du varit kär i någon du inte haft chans på? - har jag nog.
är du ensam nu? - joshi sitter här.
varit med på trekant? - haha, nope.
vill du gifta dig? - inte en aning.
vill du ha barn? - får se

SENASTE PERSONEN SOM:
sov i din säng? - lovisa
såg dig gråta? - joshua kanske?
du skrattade med? - LOVISA
fick dig att börja gråta? - kommer inte ihåg.
du gick på bio med? - joshua andreas & mami
skällde på dig? - mami

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
gråtit? - ja
kramat någon? - yes
pussat någon? - ja
köpt någonting? - lovisa har (a)
sjungit? - för lovisa :D
saknat någon? - har dom bästa omkring mig hela tiden1
vem? - -
haft sex? - nej
varit kåt? - HAHA! Nej.
duschat/ badat? - ja
bråkat med någon? - joshua!
varit elak mot någon? - tova, kanske :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte haft sex på 48 timmar? OJDÅ ALICE (A) ;)

2010-01-22 @ 17:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0