part two


månaden som är lurig? Det är väl så det är! Men just denna månaden, minns jag mycket skratt och en längtan efter sommaren, jag minns Jasmines damp och att vi började umgås mer och mer. Michelle och jag umgicks också en hel del på helgerna och loven!


fortsatte vara bra kompis med både Veronika och Michelle och ibland umgicks vi alla tre tillsammans

jag och några vänner bestämde oss för att trotsa kylan och grillade för första gången på året i parken... Frös rövarna av oss!!


Ida, Olivia, Jag och Jasse spenderade ´mestadels utan våran tid utomhus, bla i vår park, på pressbyrån osv. Vi käkade mycket kakor och jävligt med glass! Jag minns att Tova och jag var bästa vänner, men mycket kom emellan oss detta året! Himla synd..

började umgås med olivia ida, men mest jasse vid den här tiden på året! Jag och Jasse blev otroligt bra vänner..

det började bli varmare, och jag och Veronika var fortfarande rätt tajta! Och det blev mycket godis, och sex and the city denna måndaden! :)

Jag och Tova

Umgicks en hel del, men det höll lika länge som alla dom andra gångerna. Och vi blev ovänner lika snabbt igen, massa skitsnack och missförstånd som kom emellan oss, vilket var väldigt synd eftersom vi hade rätt roligt vissa stunder!


Minns att jag fortfarande var kär i T... Men det var bara något jag kunde drömma om!! :) haha.


Hälsade på tildas nya skola när dom hade öppethus, (tilda till blond längst till vänster) Minns att jag även frös som ett djur denna dagen!



Mycket hände denna månaden bla.
-skolavslutningen
-började umgås med massa nytt folk
-fyllde år
-fick systemkameran
-Häljarp bestämde sig för att inte ta uppehåll och vi slet rövarna av oss!!

Skolavslutning sommaren 09- jag minns hur skönt jag tyckte det var eftersom jag hatade vår klass!

  jag började umgås med Thimo och Lovisa, spenderade väldigt mycket i torp och det var trevligt!



En sjukt galen kväll, med Pommes och Jasse!


Fortsättningen på Juni kommer imorgon! Nu är det paradise hotel..  Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt år :D:D:D:D

hihi, snyggingar på sista bilden <3

2010-01-26 @ 23:39:59
Postat av: olivia

det var ett par riktigt snygga bilder du har rotat fram.... haha :D<3

2010-01-27 @ 16:17:38
URL: http://eoew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0