``````Mitt krypin´´´´´´



Här är alltså min garderob! Intryckt med kläder alltså erat önskemål, här är även några av favoritskorna! Mina väskor håller till längst in i garderoben, men allt rasar nästan när jag ska dra ut dem. Men kort och gott så är det nog det mesta, skönt att vi är klara med den nya garderoben, dit ska mina kläder förflyttas om ett tag! Ska bara få mamma att flytta på sina kläder! 

Förresten! lovisa är här och underhåller mig lätt! Vi har umgåtts med Joshua och Andreas och även tagit en tur ner till vår pizzeria! Sedär, kolla vad mycket man kan få plats med i ett inlägg voila´
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Listig räv

tack ska du ha, och gud vad stort utbud på kläder du har! Jag ser ingen anledning till att inte ha den :)

2010-01-10 @ 20:32:51
Postat av: Listig räv

tack ska du ha, och gud vad stort utbud på kläder du har! Jag ser ingen anledning till att inte ha den :)

2010-01-10 @ 20:33:05
Postat av: Listig räv

tack ska du ha, och gud vad stort utbud på kläder du har! Jag ser ingen anledning till att inte ha den :)

2010-01-10 @ 20:35:52
Postat av: Listig räv

tack ska du ha, och gud vad stort utbud på kläder du har! Jag ser ingen anledning till att inte ha den :)

2010-01-10 @ 20:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0