HÖJD STATISTIK=besöksrekord!

 


Just det! Glömde berätta att jag hade besöksrekord häromdagen, helt underbart och jag sprudlade av glädje. Jag bryr mig inte om hur många som kollar, bara att den höjs! Jag skapade inte en blogg för att folk skulle läsa den, det blev liksom bara en bonus grej, vilket är väldigt roligt! Har även sett att fler läsare har börja lägga till mig på bloglovin, jag använder mig inte speciellt mycket av bloglovin så blev förvånad när jag såg att några personer lagt till mig där.  suveränt!

Nu ska ropar en varm och skön säng!
Lots of love ♥
+ att jag hoppas ni nya läsare njuter utav min blogg och stannar kvar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gräeeeee´t

2010-01-07 @ 23:00:45
Postat av: grannen

haha, jag är en av dina bloglovin' bevakare! (:

2010-01-07 @ 23:42:45
URL: http://sahhara.blogg.se/
Postat av: alexander

jag bevakar dig (a)<3<3

2010-01-07 @ 23:45:04
Postat av: hehe

hur många ska det stå där ? ;)

2010-01-08 @ 13:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0