part three



En av de första bilderna som togs med min systemkamera! Hahah, gud så överlycklig jag var :)


Blev rätt mycket sol denna månaden så hängde med vänner och var på stranden en del...

Jag och Amanda i helsingborg :)


Jag & Jasmine och min high tech mobil! YEAH



En tråkig, men riktigt varm dag!!!! Då bestämde jag och veronika oss för att cykla en lång jäkla runda ner till tågarp och käka mjukglass... Hahah, minns att det var en del klagomål på vägen hem, men riktigt roligt var det iallafall..


Jag minns att det var sommar på riktigt! Jag umgicks en hel del med Saga, och många turer ner till stranden och raggade på brun brända killar! Hah. Blev även en del galna dagar med Jessica och Saga! Minns även att jag åkte till både danmark med laget och stockholm+västerås med familjen.
OCH FRAMFÖRALLT SÅ STARTADE JAG BLOGGEN- tack o lov!


Någon dag efter att jag varit med Pommes och Lisa, hahah minns att jag hoppade ifrån sjuan på nåt bad i Landskrona.


Blev hårda träningar denna månaden eftersom vi skulle vara i toppform till dk-resan!


Blev ovänn med min allra bästa vän....


TAGGADE SOM GALNINGAR INFÖR CUPEN!!


Cup denmark med brudarna, och fyfan vilket jävla liv vi hade där! Spelade fotboll, åt som grisar, plattade hår som inga andra, strulade med killar, haha! Helt okej och något jag sällan glömmer!
Direkt efter denna resan packade jag nya väskor och åkte till stockholm med familjen!


I stockholm åt vi god mat, chillade, åkte till gröna lund och shoppade som galningar!!!!!

Sedan fortsatte jag att bada sola umgås med Saga, träna, serien på fotbollen började gå super och minns att vi hamnade på en fjärde plats!


Umgicks en hel del med Saga denna månaden, skolan började, var på malmö festivalen ett par gånger, var även på fest med vänner några gånger... Suveränt avslut på sommarlovet minns jag!


Jag och saga =D


Hahah, minns att jag var kär i en viss Elias och att vi träffades.... Minns också att jag fick reda på att Jasse skulle flytta ifrån svalöv :(


En cup som spelades i helsingborg, som faktiskt gick rätt dåligt! Men roligt hade vi ändå :D

Träffade Linn & Sigrid!!! Minns att jag och Linn inte träffats på evigheter...


Åkte till Malmöfestivalen med Joshua, Tair, Lovisa, Emmy och Thimo! Minns att jag såg en hel del bra artister så som OLAlAlA :D - Samma dag som skolan började... Dessutom var de varma dagarna förbi....


Slogs av vardagen igen, blev mycket pluggande och läxor! Jag och Tova blev bra vänner igen och började umgås like old days! :) Minns att jag rökte vattenpipa för första gången, haha :) Började även umgås med Elin igen! Jag och Veronika slutade umgås helt och hållet..... Och jag blev vän med Victoria igen!

Back to vardagen igen, -skola, osv!


Efter mycket bråk och omständigheter hittade vi tillbaka till varandra och blev jätte tajta vänner!


Jag och Tova, hos Emmely på förfest..


Elias, som tror han är sååååååå cool :)


Elin! Och denna månaden blev det många runder till Lund och mycket fika!


Jag och Lovisa :)

Vi njöt av den sista värmen och grillade i parken i torp!

Tre månader kvar, och dom kommer senare ikväll!
Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad många du umgås med :o

2010-01-27 @ 17:30:09
Postat av: Sandra - Piffad

Härliga bilder :)

2010-01-31 @ 15:51:35
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0