En lyckad men oplanerad nyår!

Bild på mig och Saga innan festen igår.


Egentligen skulle vi på någon fest i Husensjö! Men så blev det inte utan vi stannade i vår lilla håla på någon fest, började lite segt. Så jag och Saga åkte vidare till torp där var inget heller roligt, så det slutade med att jag hamnade tillbaka i Svalöv ensam, runt halv ett. Gick tillbaka till festen, sen runt två tog jag mig hem! Det var faktiskt inte en så illa nyår, förutom att jag har stora blåsor på mina fötter! L

 

Vaknade runt 40 minuter sen, och då låg jag och svarade på mina 70 olästa sms! Och mina fötter är så ömma att jag knappt kan gå på dem. Tänkte gå ner sakta men säkert och göra mig en fede stor frukost! Min mage kurrar som aldrig förr, sen ska jag ta mig emot mörarp och träffa Saga! Hoppas er nyår var som bäst J

All love to you.



Kommentarer
Postat av: saga

och jag är inte heller pittögd...



tack för kvällen snygging!

2010-01-01 @ 15:26:26
URL: http://sagabohinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0