Var ute en sväng...


Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmys!
Var ute en sväng, och fick med mig lite godsaker ifrån affären. Bla mina favoritchips ifrån (usa skulle jag tro) fast jag åt dem första gången i England.. intressant va? ;) Blev en hemmakväll iallafall, ska ta och kolla ifall brorsan har några bra filmer på datorn, sen ska jag såklart börja äta på allt gott jag har här framför mig! Men ni får ta och ha en underbar fredag, party like rockstars but hey easy on the drinks ;) 

Peace out




Update: Hittade en super bra film på brorsans dator, fighting heter den! Lite våldsam, och det skrämde mig ju lite, men annars var den super! Värd att se ;)) + att supersnygga Channing Tatum var med!
 hoppas ni förstår att jag satt och dregglade igenom hela filmen! Och scenen där dom slåss utan tröjor, :))))))) M-U-M-S!

uppdaterad kl:00.05

Kommentarer
Postat av: stig

Mums vad gott :)

2010-02-12 @ 23:53:32
Postat av: stig

Mums vad gott :)

2010-02-12 @ 23:53:47
Postat av: Anonym

älskar lays <3

2010-02-13 @ 03:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0