vad gör alice just nu?



Kom hem ifrån en riktigt bra träning med brudarna för ett tag sen, borde inte träna men gud vad jag var sugen! Kommer säkerligen bli sjuk igen & då kommer något sånt här säkert komma ifrån mamma -Alice, I told you so? Anyway, fotboll är jävligt roligt så det är svårt att låta bli! Och imorgon ska jag på lokaltalang så det blir en väldigt kort skoldag för mig! Åhnej..HAHA! Vad jag gör just nu: Ligger och läser i min deckare, har en strikt planering i svenskan som jag måste följa, och min bok är jättetjock.. Men det ska inte vara några problem! Bokmalenalice 8-) Snart kallar sängen, l8er allig8er


Kommentarer
Postat av: olivia

tråkigt som tusan :(( tur att det är över nu :D

2010-02-17 @ 16:27:56
URL: http://eoew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0