Torsdag 18 februari

    
    
Hejsan hoppsan! Hela vår lilla by ligger under snö nu :(( Hoppas inte allt för mycket på att det blir skola imorgon! Att var ledig nu skulle inte vara dåligt, skönt att det snart är lov i en vecka ni som inte vet som har vi här nere i skåne sportlov nästa vecka! Men först en helg som ska bli riktigt underbar! Btw, imorgon ska jag träffa min efterlängtade bästa vän som är hemma ifrån Bryssel åh vad mysigt det ska bli ♥

Men nu ska jag kolla film med min bror som även är väldigt utråkad eftersom han står och knäpper med min plattång rakt i öronen *störigt*,  vi ska även äta chips och dricka svartvinbärs saft eftersom han ska iväg imorgon och på Lördag ska vi båda på samma fest, startar vi helgen lite tidigt!  Gotta bounce

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du byta bloggnamn till aliz.blogg.se ? :D skulle varit fedt cooooolt ;p

2010-02-18 @ 21:55:14
Postat av: saga

HELL YEAH BABE!

2010-02-18 @ 22:53:20
URL: http://sagabohinen.blogg.se/
Postat av: saaga

hahah tönne, min blogg äger :D love yah, lets pardeey you and me

2010-02-18 @ 23:28:41
URL: http://sagabohinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0