happy valentine's day alla läsare♥

Godmorgon! Igårkväll slutade med att jag satt och pluggade, och det är så inte jag haha. Det är mer eller mindre bara nolifers som gör det, så från och med igår får ni faktiskt kalla mig det! HAHA. Nu sitter jag och käkar och ska snart sticka till bussen sen vidare hem till Lovisa, sedan ska jag få följa med till hennes slutspel i malmö!

Grattis häljarpna som vann sin första utomhus match! synd att jag inte var med, ni är bäst♥




Vi hörs ikväll! Lär bli borta hela kvällen.
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

så snygg du är! Hoppas du haft en bra alla <3 dag

2010-02-14 @ 21:18:05
Postat av: erica

älska din blogg :)!!!!

2010-02-14 @ 21:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0