bilder sen älmhult...


Hopp hopp, och på bilden syns  ifrån vänster cicci, emma, Pommes på kryckor, Rebecca, Jackie och moi

Emma, Cecilia, & alicen

Såklart tog vi oss friheten att uforska vår hall, och korridor :) så vi fick oss en rundtur!


Sedan käkade halva gänget på Kina restaurang, och tror vi skrattade för alla som satt runtomkring oss, inte minst jag ;)


Hela gänget :] Snyggingar!

Mättna och belåtna, hittade vi en gunga =]

Sen färgade vi Dicks hår..... RÖTT OCH SVART, (med lite prickar) Hahah :D


Lekte lite lekar, där vi failade totalt....




Emma var snäll och lärde mig hennes cooooola mål skest h3h3h3h :)

Bildbomb-
mycket skratt, och lite sömn. Häljarps if, vi är inte som alla andra lag. Och ännu ett tack att ni välkommnade mig med goda fisar och mumsiga rapar fniss, big love på er ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, roliga bilder :D

2010-02-07 @ 22:40:10
Postat av: LINA :D:D

Sjukt snyggt brudar, älskar oss :D:D<3<3

2010-02-07 @ 22:40:37
Postat av: emma

mycket sexiga bilder tycker jag. ;) <3

ääh, vi får köra målskesten när vi gör mer mål i nästa cup.. hihi.

tack för en mega bra helg hjärtat. <33

2010-02-07 @ 23:15:50
URL: http://emmaulrika.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0