14de februari



Kolla vad som låg hemma och väntade på mig när jag kom hem, om inte en choklad ask med geisha och det senaste numret utav veckorevyn tur att min mamma känner mig rätt bra :)). Kom hem ifrån Lovisas slutspel för ett tag sen, rätt bra och lugn helg! Inser hur mycket fysik jag har att göra idag och imorgon, sen är hela veckan fullspäckad!! Helgen kommer nog bli rätt bra också, så har nåt att längta till!  Min vecka består i princip utav detta! Måndag- plugga till prov, och ut & springa Tisdag- träning Onsdag-lokal talang Torsdag- Träning! Fredag- möjligtvis träffa min bästa vän som är över i Sverige Lördag- match, sen fest hos en vän på kvällen Söndag- vila ut, och umgås med familjen! Pretty good huh? I'm off to bed, see ya.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad söt du är och mums med choklad :)

2010-02-14 @ 22:32:26
Postat av: Anonym

gud vad söt du är och mums med choklad :)

2010-02-14 @ 22:32:33
Postat av: Anonym

gud vad söt du är och mums med choklad :)

2010-02-14 @ 22:33:03
Postat av: Anonym

vem är det som ska ha fest? :)

2010-02-16 @ 11:31:40
URL: http://saraekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0