sista dagen på året- 31 december




ÅRET
Hur har året 2010 varit för dig? – det har varit, underbart. Almost perfect!
Bättre än förra året? – utan tvekan
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? – Kommer nog aldrig glömma min fina sommar
Har du flyttat under år nollnio? – jag flyttar idag
Har du hittat en ny låt som du älskar? – älskar väl olika låtar hela tiden men just nu gillar jag en lite mer än alla andra
vilken? - Sebastian Wijk- A Throw-Away letter
Har du kysst en främling? – inget jag minns i alla fall, men nej det tror jag inte.

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollnio? – lite upp och ner.
Har du varit kär? – yes det har jag.
Har du sagt jag älskar dig till någon? – yes
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – ja :)
Har du haft ett hemligt förhållande? – haha, nej

SORG & HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – nej.
Har någon i din släkt avlidit? - nej
Har du slagit någon med knytnäven? – haha, nädå
Varit i slagsmål? – haha, slagsmål och slagsmål

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? – ja det har jag.
Isåfall vad? – jag har gjort mina misstag detta året, det räcker att jag vet om dem
Har du skämt ut dig? – jo, det har jag väl
Har du ljugit för en vän? – svarar som jag svarade förra året, inte en riktig vän isåfall..
Har du varit ute en hel natt? – nej fast har varit uppe en hel natt med Lovisa
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - jadå
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? – ja

SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? - linåkerskolan
Hatar du ngn på din skola? – det finns folk jag tycker mindre om än andra.

Har du gjort ngt framsteg? – haha, nja
Haft alla rätt på ett prov? – nej.

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – ja, det har jag!
Har du förlorat en vän? – yes.
Har du haft en relation med en vän? - nej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0