STÄDNING, CHECK!


Haha, får väl snart ta tag i det här med att måla om rummet. Ni ser väl de rööda väggarna! Hehe...

Har städat och vädrat hela rummet, vilket resulterade att hela fönsterkarmen blev blöt eftersom jag inte märkte att det regnade. Men själva städningen blev sweet, alltid kul att man hittar saker man letat efter i evigheter när man röjer lite. Har även kommit på att jag behöver en större garderob, helt OMÖJLIGT att få plats med kläderna! *förhoppningar om att mamma läser detta*

Nu ska jag leta upp min telefon som jag lyckats bli av med mitt uppe i allt städande. Om en stund ska jag bege mig till Lovisa och göra ett nytt tappert försök att få en lyckad tacokväll! [blev ingen igår] Hoppas ni haft en kick ass weekend! Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0