SUMMER OF 2010

Sommarlovet börjar ju gå mot sitt slut så jag ville bara passa på att tacka de små figurer (små och små) ni är allt för stora i mina ögon, men iallafall vill tacka er som förgyllt min vardag och gjort detta sommarlovet till mitt absolut bästa! Har lärt mig så många nya saker, både gott och ont. Har upplevt saker som jag aldrig ens skulle tänkt på förra sommaren, gjort saker jag aldrig gjort förr. Ja, you name it! Visst det finns ju en del jag ångrar som jag skulle vilja få ogjort, saker jag sagt som jag lika gärna kunnat hålla för mig själv. Men det är väl sånt man har med sig här i livet, sina misstag? Säger inte att jag inte kommer kunna göra om dem igen, för det kommer jag alldeles säkert. Men man lär sig liksom med tiden, vad som är rätt och fel. Ja, nu ska jag inte pladdra på i evigheter. Men här kommer iallafall lite bilder sen sommaren!

















Vad mycket man kan hinna med på cirka nio-tio veckor, skaffa nya vänner, bli kär, hitta tillbaks till en gammal vän, åka motorbåt, åka ROCK N
ROLL HOT DOG, spendera oförglömliga dagar med sin bästa vän, festa, grilla mysa och bara njuta! Ja, många bilder blev det.

skulle jag fått göra om allt igen, skulle jag gjort det utan tvekan. Imorgon börjar jag skolan! Heit

Kommentarer
Postat av: R

tack själv :D söta bilder

2010-08-17 @ 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0