Kan ni kan jag, hihi

Under sommarlovet...
Har du druckit tills du spytt? - Yes, midsummer...
Sårat någon? - hoppas jag inte.
Förlorat en vän? - Nejdå.
Träffat nya människor? - yep, en hel del faktiskt.
Kysst en främling? - oj, inte vad jag kan minnas nej.
Tagit droger? - noway
Haft en sommarflört? - Sommarflört och sommarflört.
Gråtit? - Ja.
Skrattat tills du kissat på dig? - Hehe, nope :]
Tältat? - Ja, med emms och några vänner!
Varit vaken en hel natt? - Haha, skulle jag nog tro.
Solat? - Yes
Badat? - givet.
Haft ett förhållande? - Nej.
Gjort dig riktigt illa? - Nej
Gjort nya piercingar/tatueringar? - Nej.
Läst en bok? - haha, nej faktiskt inte.
Skickat fel sms med flit? - Har jag nog.
Suttit vid datan en hel natt? - nära på det
Näckat? - haft det i tankar, yes. Men kan inte minnas om jag och L gjorde de?
Solat naken? - nej
Fått utegångsförbud? - nejnej :]
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? - think so..
Varit i slagsmål? - Räknas J-man? så ja.
Pussat någon utav samma kön? - Yep
Sjungit högt på ett berg? - Haha, nej
Kysst någon i regnet? - om duschen räknas? haha.
Kysst någon i skogen? - skog och skog
Kysst någon du inte borde? - haha, ja.
Tappat rösten? - Nej, blivit hes? ja.
Varit på festival? - Ye man :)
Gått upp i vikt? - för mycket
Gått ner i vikt? - nej...
Brännt dig? - nej.
Fått en ful bränna av tex kläder eller smycken? - nej (:
Varit utomlands? - Ye!
Gjort ett bra köp? - Många bra köp.
Tagit upp kontakten med en gammal vän? - Ja ♥
Haft skadeglädje? - haha, har jag säkert.
Sovit under bar himmel? - "nästan"
Vad kommer du sakna mest? - att sommarkortet funkar. Haha, även lovis och mina fina stunder ♥
Har du svarat ärligt på alla frågor? - ja :)

Oj, vad tiden gått undan! Har sovit ca 1,5 h och kommer antagligen sitta upp till halv 1, 1 och snacka med en viss idag med? Ye, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0