answer

Fick en fråga om var jag kommer ifrån, egentligen är t nog en rätt komplicerad fråga. Men ja, jag är född i Sverige är inte hel svensk men är svensk medborgare och har ett svenskt pass. När jag föddes i malmö bodde vi bara där en ytterst kort tid eftersom mamma bestämde sig för att flytta tillbaks till England där bodde jag, mamma, joshua & pappa i 3 år sedan separerade mina föräldrar och mamma kände väl att inget lockade i England mer, så hon bestämde sig för att flytta tillbaks till Sverige. Min pappa är ifrån England, men hans pappa [min farfar] bor/kommer ifrån Nigeria i Afrika.
Jag känner mig som en svensk, men när jag väl är i England och träffar släkten osv så är jag skeptisk på hur jag känner mig då. Den känslan försvinner liksom lite, men man kan väl säga att jag är lite svensk, lite engelsk och lite afrikansk? Men jag är ju ifrån Sverige.

Hoppas du fick svar på din fråga, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0