what am I doing..

Jag





 Jag brukar inte gå ut med sånt här i bloggen, men jag vet att nästintill alla mina fina vänner läser den. Jag säger det för att jag älskar verkligen er, ni finns ju alltid där och ni är så sjukt bra! Sen att jag kanske råkat bli lite extra bra vän med Lovisa och att jag trivs med henne betyder ju inte att jag inte vill umgås med er, och jag vet inte vad jag ska säga för att få er att förstå? Jag vet verkligen inte det! Kanske borde jag visa det för er, men jag försöker verkligen. Och det är inte alltid lätt att finnas till för alla hela tiden, men tro mig hade jag kunnat hade jag gjort det. Nu ser jag ju vilka som verkligen finns där och vilka jag kan räkna som mina riktiga vänner! Ni väljer ju själva, tycker bara det är synd att slänga bort nåt så fint? Bara tanken tär på mig, tro mig.. Nu tycker kanske de flesta att jag är jättepatetisk, men det struntar jag blankt i! Jag ligger här och funderar på allt fint ni gjort för mig, så nu ska jag göra allt. Det ska jag verkligen! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0