There is never gonna be a you and i


Godmorgon på er snyggingar! Gud vad skönt att för engångsskull sova i sin egna säng, dock är det första dagen på detta lovet som jag överhuvudtaget spenderar mer än 12 timmar hemma, hehe. Klockan är runt fem i åtta och jag är klarvaken, anledningen till varför jag går upp såhär tidigt är för att jag ska iväg med laget och spela en utomhusturnering. Kick som ass! Nej men får se hur det går, anyway nu ska jag försöka få ner lite mat i magen. Ska även packa resten som jag ska ha med mig! Ni får ha en underbar låååååååångfredag så hörs vi i eftermiddag! Peace out

Kommentarer
Postat av: alice

haha tack så mkt sötnos! tar jag veeeerkligen som en komplimang ;)

2010-04-03 @ 10:28:48
URL: http://aliicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0