DET ENDA JAG VET ÄR ATT JAG INTE VET NÅT


En snabb och rätt lökig outfit bild! Bikerjackan är iallafall köpt på h&m, grå hood ifrån carlings halsdduken gina tricot! Vilken dag/kväll/morgon det blev igår! Kan berätta i korta drag om hur det började med att vi tåg bussen till teckomatorp vid två sen gick där ingen buss till Landskrona så vi gick hem till Lovisa och käkade lunch! En timme senare tog vi bussen till Landskrona där vi kollade BoIs, matchen slutade med vinst till Bois. Sen stack jag och Lovisa till Helsingborg för vi skulle träffa Morti, men sen av någon anledning hamnade vi i Klippan där vi väntade på tåget i en timme. Sen satte vi oss på donken och käkade! Vid halv tio tog vi tåget hem och landade hemma hos Kvist, sen missade vi såklart(?) bussen hem! Så jag och Lovisa bestämde oss för att sova hos Elias, fast mycket sovande blev det ju dock inte. Vid sju hade jag sovit rund 1,5 h och då gick vi till bussen, sen somnade vi gott i min säng! Hoppas ni hade en kickass lördag!! Heit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0