Baby shut up i've heard enough


Godmorgon! Gårkvällen avslutades med en harry potter film, chips, popcorn och världens finaste vänner! Efter skolan bestämde jag och lovisa oss för att dra in till Helsingborg, gick runt lite på stan och åt även årets första jordgubbar! Så satans gott. Senare på kvällen skulle Victoria sova hos mig så jag och Lovisa mötte upp henne på tåget och tror ni inte vi ser Sigrid på tåget då(?) så senare på kvällen hade jag alla mina fina vänner hos mig! Mycket trevlig kväll, och nu har Victoria åkt hem och Sigrid beger sig väl snart hem eftersom jag och Lovisa ska in till Landskrona och kolla BoIs sen vidare hem till Morten. Men ha en riktigt bra helg, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0